Optimizează-ți procesele de afaceri cu documente digitale arhivate
Zona de arhivare digitală din cadrul Nextdocs are sarcina de a te ajuta să elaborezi politici de arhivare care ar putea fi automatizate și care vizează reducerea costurilor de păstrare pe termen lung a conținutului tău digital și facilitarea stocării cu scopul recuperării în caz de dezastre.
Scanarea și indexarea documentelor nu reprezintă în sine activități care constituie arhivarea digitală. Simpla păstrare a documentelor electronice într-un sistem de gestionare a documentelor nu poate fi, de asemenea, considerată arhivare digitală. Toate acestea, totuși, pot fi încadrate ca activități cu care vei începe dacă îți doresti să ai o arhivă digitală conformă.
Pentru ca activitatea de arhivare digitală să fie inclusă în eforturile Business Continuity & Disaster Recovery (BCDR) ale companiei tale, aceasta ar trebui să fie înscrisă corect în cadrul politicilor de BCDR. Toate practicile de gestionare a informațiilor din întreaga ta organizație trebuie să fie înscrise și evaluate, în mod oficial, pentru a fi calificate în programul menționat. Fără o coordonare corectă a tuturor proiectelor de management al informațiilor, cu accent pe planificarea și managementul BCDR, compania ta ar fi în continuare supusă riscului de eșec în urma unui dezastru.