Recent Posts
  • Drumul de la hârtie la pixel sau scanarea dosarelor de personal
  • Inventarierea documentelor
  • Ceea ce nu puteți documenta ar putea să vă facă rău
  • Mastercard adoptă semnatura electronică: Clienții MasterCard nu vor mai trebui să caute un stilou atunci când fac cumpărături cu cardul.
  • GDPR – cele mai importante prevederi pentru afacerea ta
  • Home
  • Compania
    • Despre noi
    • Certificari
    • Cariere
    • Contact
  • Servicii
    • NextARCHIVE-Arhivare fizica
      • Depozitare arhivă
      • Nomenclator arhivistic
      • Lucrari de selectionare
      • Decontaminare documente
      • Inventariere documente
    • NextDIGITAL-Arhivare electronica
      • Arhivare electronica
      • Registratura electronica
      • Procesare facturi / formulare
      • Management de documente
    • NextFLOW-Fluxuri documente
      • Fluxuri de documente digitale
    • NextSTRIP
      • Distrugere securizata
  • Referinte
    • Studii de caz
  • Blog
  • GDPR
    • Politica de Confidentialitate si Cookies
    • Informari persoane vizate
  • Home
  • Compania
    • Despre noi
    • Certificari
    • Cariere
    • Contact
  • Servicii
    • NextARCHIVE-Arhivare fizica
      • Depozitare arhivă
      • Nomenclator arhivistic
      • Lucrari de selectionare
      • Decontaminare documente
      • Inventariere documente
    • NextDIGITAL-Arhivare electronica
      • Arhivare electronica
      • Registratura electronica
      • Procesare facturi / formulare
      • Management de documente
    • NextFLOW-Fluxuri documente
      • Fluxuri de documente digitale
    • NextSTRIP
      • Distrugere securizata
  • Referinte
    • Studii de caz
  • Blog
  • GDPR
    • Politica de Confidentialitate si Cookies
    • Informari persoane vizate

Blog

  • You are here:
  • Home
  • Ceea ce nu puteți documenta ar putea să vă facă rău

Ceea ce nu puteți documenta ar putea să vă facă rău

  • Posted by nextdocs
  • On November 17, 2017
  • In Articole
  • 0

Planificarea administrării inteligente a arhivei fizice din companie

Adesea există acele lucruri “mici” la care nu v-ați gândit când ați început afacerea și care vă pot trage în jos. În acest caz: gestionarea arhivei fizice. Cu siguranță, nu este astăzi în lista dvs. de sarcini, dar ar trebui să fie.

Poate credeți că este doar pentru corporații extrem de mari. Spuneți acest lucru fiscului atunci când solicită o înregistrare pe hârtie pentru anumite cheltuieli sau când vorbim de litigii sau chiar când căutați pur și simplu acea factură sau contract semnată acum câțiva ani.

A avea o politică solidă pentru păstrarea și distrugerea documentelor fizice și posibilitatea de a le recupera rapid, dacă este necesar, este importantă. Din fericire, este destul de ușor să creați o politică, grație unor furnizori de soluții precum Nextdocs.

Iată 2 din cele mai întâlnite concepții greșite, ale proprietarilor de afaceri, referitoate la gestionarea documentelor – și de ce o soluție de externalizare este adesea cea mai bună.

Afacerea mea este prea mică pentru a avea nevoie de o strategie de înregistrare a înregistrărilor

Chiar dacă sunteți doar dvs. sau aveți câțiva angajați pentru moment, păstrarea lucrurilor organizate vă va economisi timp și dureri de cap.  În orice caz, dacă obiectivul dvs. este să creșteți va trebui să aveți o politică de înregistrări organizată, care va crește odată cu afacerea în timp ce achiziționați mai mulți clienți, angajați noi angajați și, da … mai multe documente pentru a urmări toate acestea. Așa că gândiți-vă înainte și gândiți-vă bine. Dacă toate acestea vă sperie, puteți oricand apela la companii care pot prelua arhiva proprie și o pot ordona conform cu legislația în vigoare.

Nu am timp pentru gestionarea documentelor!

 Stim că nu aveți timp pentru acest proces – dar, din păcate, este o provocare comună pentru toate firmele de astăzi – obținerea datelor din documentele dvs. rapid și în siguranță ar putea fi ceea ce vă protejează afacerea. Regăsirea informației este extrem de importantă, iar dacă arhiva nu este bine organizată și pusă la punct, fiecare angajat pierde zilnic, în medie, 60-70% din timp căutând informații. Păstrarea în siguranță și distrugerea securizată a documentelor confidențială vă scutesc și de amenzi usturătoare. Dar nu întotdeauna este vorba despre scenariul cel mai defavorabil.

De asemenea, este bine de stiut că un angajat administrativ generează lunar 10kg/hârtie.

Organizarea și localizarea corectă a documentelor dvs. face parte din buna desfășurare a afacerii, ceea ce vă va economisi mai mult timp în cele din urmă. În plus, este mult mai ușor decât credeți, mai ales cu o companie ca Nextdocs, care oferă o varietate de soluții de arhivare de documente pentru sarcinile curente, cum ar fi nomenclator arhivistic, legatorie, scanare și indexare documente, distrugere securizată și chiar soluții de stocare.

Deci, înainte de a crea un document nou, asigurați-vă că aveți un plan de arhivare al acestuia.

 

 

TAGS: arhiva fizica arhivare gestiune documente nomenclator arhivistic
Share:

Previous Post

Mastercard adoptă semnatura electronică: Clienții MasterCard nu vor mai trebui să caute un stilou atunci când fac cumpărături cu cardul.

Next Post

Inventarierea documentelor
0 comments on Ceea ce nu puteți documenta ar putea să vă facă rău

Post a comment Cancel reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Recent Posts
  • Drumul de la hârtie la pixel sau scanarea dosarelor de personal
  • Inventarierea documentelor
  • Ceea ce nu puteți documenta ar putea să vă facă rău
  • Mastercard adoptă semnatura electronică: Clienții MasterCard nu vor mai trebui să caute un stilou atunci când fac cumpărături cu cardul.
  • GDPR – cele mai importante prevederi pentru afacerea ta
Recent Comments
    Archives
    • February 2018
    • November 2017
    • October 2017
    • August 2017
    • April 2017
    Categories
    • Articole
    • Stire
    • Uncategorized
    Meta
    • Log in
    • Entries RSS
    • Comments RSS
    • WordPress.org
    Scroll
    Nr 1 in distrugere securizata in Romania
    arhiva fizica arhivare date confidentiale distrugere securizata documente clasificate dosare personal GDPR gestiune documente inventarierea documentelor management documente nomenclator arhivistic scanare documente
    • NextARCHIVE-Arhivare fizica
    • NextDIGITAL-Arhivare electronica
    • NextFLOW-Fluxuri documente
    • NextSTRIP
    Contact

    Bd. Bucurestii Noi 25A,
    sector 1, Bucuresti, 012352 |

    Tel: 0737 551 067 |
    Email: office@nextdocs.ro
    _________________________________________________________________________

    Comenzi distrugere: madalina.dumitru@nextdocs.ro
    Tel: 0738 775 671

    @2020 Nextdocs