Fluxuri de documente digitale

Fluxuri automate de activitati

Fluxul de activități (workflow) reprezintă automatizarea proceselor de business astfel încât documentele, informatiile și sarcinile sunt trecute de la un angajat la altul pentru indeplinirea unor activități, în concordanță cu un set de reguli predefinite.

Pentru eficiență maximă este necesară o analiza a fluxului de date cu scopul identificării traseelor parcurse de documente. Aceste trasee se numesc fluxuri de activități (workflow) și pentru a fi mai ușor de înteles sunt reprezentate și grafic.

Se adresează în special departamentelor de contabilitate și vânzări, oferind posibilitatea de a monitoriza atent facturile emise și încasate, fără a mai pierde timp preţios răsfoind dosare.

Se adreseaza in special departamentelor juridice si eficientizează activitatea companiei, de la simple solicitări de actualizare a documentelor, la procese complexe de examinare și aprobare.

Fluxul  simplifică punerea în aplicare a oricărei proceduri ce implică anumiți pași, acțiuni sau condiții. Participanții la proces pot fi notificați pe e-mail pentru acțiunile necesare, dar și în aplicație.

Este simplu de verificat stadiul unui contract. Toți pașii unui flux sunt înregistrați în istoricul unui flux.


Se adreseaza, in primul rand, departamentelor de achizitii. Acest flux oferă uneltele necesare pentru a fi eficienți, permite concentrarea pe ceea ce trebuie făcut, în timp ce detaliile legate de process, reguli, participanți sau flux sunt în grija celui ce seteaza platforma.

Este un flux care are drept adresabilitate managementul general al unei firme. Standardizarea si automatizarea procedurilor de lucru se face în strânsă legătură cu obiectivele pe care trebuie să le atingă și trebuie să fie un instrument care să îi faciliteze atingerea acestor obiective. Din acest considerent, procedurile operationaele  trebuie să conțină toate activitățile cheie de care e nevoie și momentele în care acestea trebuie desfășurate.

Este cea mai frecventă metodă de management utilizată de un manager în activitatea sa, calitatea ei influenţînd sensibil calitatea managementului, deoarece este nemijlocit implicată în exercitarea funcţiilor manageriale: previziunea, organizarea, coordonarea, motivarea – antrenarea şi control – evaluarea.

Soluția permite obținerea unui sistem pentru automatizarea decontării instrumentelor de debit, respectiv cecurile, cambiile şi biletele la ordin.

Practic, soluția  ușurează atât activitatea echipei, cât și a clienților unei bănci, întrucât timpul de procesare al unui document prin această aplicație este redus cu 40%.


Interesat de aceste servicii?