Management de documente

Management documente

Managementul documentelor reprezintă procesul de supraveghere şi de control activ al documentelor, care include crearea, organizarea, utilizarea, eliminarea și distrugerea acestora, în momentul în care nu mai prezintă relevanţă istorică ori de altă natură.

Managementul documentelor este o componentă de bază a unei firme specializate în Servicii de Arhivare. Gestionarea, menţinerea şi păstrarea documentelor trebuie organizată astfel încât să fie consolidată încrederea clienților.

Managementul documentelor în cadrul sistemului public sau privat nu se referă doar la ataşarea corectă a documentelor, ci reprezintă un proces activ pe baza căruia se susţine nevoia de acces la informaţie.

Avantaje:

  • Lucrati la documente împreună și împartăsiți cunostințele
  • Schimbați informatii rapid și într-o modalitate trasabilă
  • Comentați asupra unui document sau postati reply-uri la comentarii
  • Menționați colegii într-un comentariu și referiți-vă la o postare
  • Abonați, partajați și filtrați subiectele relevante, în funcție de necesități
  • Atribuiți permisiuni și blocați documente în timpul editării
  • Controlați schimbările și fluxurile din companie

Interesat de acest serviciu?