Fluxuri automate de documente
Solicitati o discutie cu unul dintre consultantii nostri
Solicitati o discutie cu unul dintre consultantii nostri
Soluții pentru optimizarea fluxurilor de date și documente.
Susținem companiile prin automatizarea procesării corespondenței, a arhivei, a datelor și a documentelor fizice și electronice.
SERVICII
Eficientizează fluxul de aprobare a facturilor prin predefinirea fluxurilor și automatizarea acestora.
Crește transparența proceselor de semnare a contractelor ca să gestionați totul într-un singur loc.
Posibilitatea de a gestiona comenzi de aprovizionare din/către furnizori.
Permite managementul tuturor procedurilor interne și auditarea situaţiilor financiare.
Permite planificarea și gestiunea agendei ședințelor și înregistrarea deciziilor, documentelor suport și rezolutiile acestora.
Procesarea electronică automată a ordinelor de plată şi procesarea popririlor – o bază de date centralizată care gestionează tot.
(function(i,s,o,g,r,a,m){i['GoogleAnalyticsObject']=r;i
[r]
=i
[r]
||function(){
(i
[r]
.q=i
[r]
.q||[]).push(arguments)},i
[r]
.l=1*new Date();a=s.createElement(o),
m=s.getElementsByTagName(o)[0];a.async=1;a.src=g;m.parentNode.insertBefore(a,m)
})(window,document,'script','https://www.google-analytics.com/analytics.js','ga');
ga('create', 'UA-105638744-1', 'auto');
ga('send', 'pageview');